1. Zwrot
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
W przypadku chęci dokonania zwrotu, prosimy o wypełnienie i przesłanie drogą mailową formularza zwrotu lub o dołączenie go do przesyłki ze zwracanym towarem. Przesyłkę można nadać dowolnym kurierem, który najbardziej Państwu odpowiada. Paczkę należy przesłać pod adres:
MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: [email protected]
Telefon: +48 690 120 096
Załącznik nr 1 – FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI
Istnieje też możliwość skorzystania z usługi Wygodne zwroty, w przypadku, której dołączanie formularza zwrotu nie jest już konieczne.
Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Zwracamy się z prośbą o ostrożne obchodzenie się z dostarczonymi rzeczami w celu uniknięcia ich zabrudzenia lub uszkodzenia oraz odsyłanie ich w miarę możliwości bez śladów użytkowania i w oryginalnych opakowaniach, za co będziemy Państwu bardzo wdzięczni.
2. Wymiana
Istnieje możliwość wymiany produktu w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru w obrębie tego samego modelu – zmiana rozmiaru i/lub koloru.
W przypadku chęci wymiany na inny model produktu konieczne jest wykonanie zwrotu i zakup nowego przedmiotu.
Jeśli wymiana ma być w obrębie modelu to prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze sklepem mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 690 120 096. Sprawdzimy wtedy czy produkt, którego ma dotyczyć wymiana, jest dostępny w magazynie i, jeżeli to możliwe, zarezerwujemy go do czasu dotarcia do nas paczki ze zwracanym przedmiotem.
Koszt wysyłki zwrotnej do sklepu pokrywa Kupujący (polecamy skorzystanie z usługi Wygodnych Zwrotów dostępnej powyżej), ale nie ponosi kosztu wysyłki nowego przedmiotu (ponowną wysyłkę pokrywa sklep).
W celu szybszej obsługi wymian bardzo prosimy o dołączenie do paczki ze zwracanymi produktami notatki z następującymi informacjami:
- hasło “WYMIANA”
- imię i nazwisko
- numer zamówienia
- na co produkt ma być wymieniony – model, kolor, rozmiar.
3. Reklamacje
W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży (np. otrzymania uszkodzonego lub wybrakowanego towaru) mają Państwo prawo złożyć reklamację z żądaniem wymiany lub naprawy towaru. Ponadto, w niektórych sytuacjach, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.
Reklamacje z opisem wad towaru prosimy składać drogą mailową, pod adres: [email protected].
Po rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy naprawy lub wymiany towaru albo zwrócimy Państwu cenę towaru w całości lub w części.
W przypadku wymiany lub naprawy towaru, odbierzemy od Państwa towar objęty reklamacją.
W przypadku złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy, prosimy o odesłanie towaru pod następujący adres:
MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: [email protected]
Telefon: +48 690 120 096