Zwrot / Reklamacja / Wymiana

1. Zwrot

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

W przypadku chęci dokonania zwrotu, prosimy o wypełnienie i przesłanie drogą mailową formularza zwrotu lub o dołączenie go do przesyłki ze zwracanym towarem. Przesyłkę można nadać dowolnym kurierem, który najbardziej Państwu odpowiada. Paczkę należy przesłać pod adres:

MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: [email protected]
Telefon: +48 690 120 096

Załącznik nr 1 – FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI

Istnieje też możliwość skorzystania z usługi Wygodne zwroty, w przypadku, której dołączanie formularza zwrotu nie jest już konieczne.

[BANER-WZ]

Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Zwracamy się z prośbą o ostrożne obchodzenie się z dostarczonymi rzeczami w celu uniknięcia ich zabrudzenia lub uszkodzenia oraz odsyłanie ich w miarę możliwości bez śladów użytkowania i w oryginalnych opakowaniach, za co będziemy Państwu bardzo wdzięczni.

2. Wymiana

Istnieje możliwość wymiany produktu w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru w obrębie tego samego modelu – zmiana rozmiaru i/lub koloru.

W przypadku chęci wymiany na inny model produktu konieczne jest wykonanie zwrotu i zakup nowego przedmiotu.

Jeśli wymiana ma być w obrębie modelu to prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze sklepem mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 690 120 096. Sprawdzimy wtedy czy produkt, którego ma dotyczyć wymiana, jest dostępny w magazynie i, jeżeli to możliwe, zarezerwujemy go do czasu dotarcia do nas paczki ze zwracanym przedmiotem.

Koszt wysyłki zwrotnej do sklepu pokrywa Kupujący (polecamy skorzystanie z usługi Wygodnych Zwrotów dostępnej powyżej), ale nie ponosi kosztu wysyłki nowego przedmiotu (ponowną wysyłkę pokrywa sklep).

W celu szybszej obsługi wymian bardzo prosimy o dołączenie do paczki ze zwracanymi produktami notatki z następującymi informacjami:

  • hasło “WYMIANA”
  • imię i nazwisko
  • numer zamówienia
  • na co produkt ma być wymieniony – model, kolor, rozmiar.

3. Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży (np. otrzymania uszkodzonego lub wybrakowanego towaru) mają Państwo prawo złożyć reklamację z żądaniem wymiany lub naprawy towaru. Ponadto, w niektórych sytuacjach, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.

Reklamacje z opisem wad towaru prosimy składać drogą mailową, pod adres: [email protected].

Po rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy naprawy lub wymiany towaru albo zwrócimy Państwu cenę towaru w całości lub w części.

W przypadku wymiany lub naprawy towaru, odbierzemy od Państwa towar objęty reklamacją.

W przypadku złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy, prosimy o odesłanie towaru pod następujący adres:

MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: [email protected]
Telefon: +48 690 120 096