1. Dostawa
Dostawa na terenie Polski zawsze gratis. W razie chęci wymiany towaru, koszt przesyłki pokrywa klient.
Koszt dostawy [zł] poza granicami Polski w zależności od Państwa docelowego:
Kraj | Poczta Polska | Kurier |
---|---|---|
Bułgaria, Chorwacja, Słowenia | 75 | 105 |
Austria, Dania, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Węgry, Łotwa | 75 | 70 |
Szwajcaria | 75 | 280 |
Finlandia, Irlandia, Rumunia, Szwecja, Wielka Brytania | 85 | 120 |
Belgia, Francja, Hiszpania, Włochy | 85 | 75 |
Grecja, Portugalia | 85 | 150 |
Cypr, Islandia, Norwegia | 85 | 260 |
Czechy, Słowacja | 40 | 45 |
Niemcy | 80 | 45 |
Kanada, Stany Zjednoczone | 105 | 220 |
Indonezja | 120 | 250 |
Australia, Nowa Zelandia | 145 | 570 |
2. Zwrot
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
W przypadku chęci dokonania zwrotu, prosimy o wypełnienie i przesłanie drogą mailową formularza zwrotu lub o dołączenie go do przesyłki ze zwracanym towarem. Przesyłkę można nadać dowolnym kurierem, który najbardziej Państwu odpowiada. Paczkę należy przesłać pod adres:
MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: sklep@minou.pl
Telefon: +48 690 120 096
Załącznik nr 1 – FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI
Istnieje też możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi Wygodne zwroty, w przypadku, której dołączanie formularza zwrotu nie jest już konieczne.
Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Zwracamy się z prośbą o ostrożne obchodzenie się z dostarczonymi rzeczami w celu uniknięcia ich zabrudzenia lub uszkodzenia oraz odsyłanie ich w miarę możliwości bez śladów użytkowania i w oryginalnych opakowaniach, za co będziemy Państwu bardzo wdzięczni.
3. Reklamacje
W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży (np. otrzymania uszkodzonego lub wybrakowanego towaru) mają Państwo prawo złożyć reklamację z żądaniem wymiany lub naprawy towaru. Ponadto, w niektórych sytuacjach, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.
Reklamacje z opisem wad towaru prosimy składać drogą mailową, pod adres: sklep@minou.pl.
Po rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy naprawy lub wymiany towaru albo zwrócimy Państwu cenę towaru w całości lub w części.
W przypadku wymiany lub naprawy towaru, odbierzemy od Państwa towar objęty reklamacją.
W przypadku złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy, prosimy o odesłanie towaru pod następujący adres:
MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: sklep@minou.pl
Telefon: +48 690 120 096