Dostawa / Zwroty / Reklamacje

1. Dostawa

Dostawa na terenie Polski zawsze gratis. W razie chęci wymiany towaru, koszt przesyłki pokrywa klient.

Koszt dostawy [zł] poza granicami Polski w zależności od Państwa docelowego:

KrajPoczta PolskaKurier
Bułgaria, Chorwacja, Słowenia75105
Austria, Dania, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Węgry, Łotwa7570
Szwajcaria75280
Finlandia, Irlandia, Rumunia, Szwecja, Wielka Brytania85120
Belgia, Francja, Hiszpania, Włochy8575
Grecja, Portugalia85150
Cypr, Islandia, Norwegia85260
Czechy, Słowacja4045
Niemcy8045
Kanada, Stany Zjednoczone105220
Indonezja120250
Australia, Nowa Zelandia145570

2. Zwrot

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

W przypadku chęci dokonania zwrotu, prosimy o wypełnienie i przesłanie drogą mailową formularza zwrotu lub o dołączenie go do przesyłki ze zwracanym towarem. Przesyłkę można nadać dowolnym kurierem, który najbardziej Państwu odpowiada. Paczkę należy przesłać pod adres:

MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: sklep@minou.pl
Telefon: +48 690 120 096

Załącznik nr 1 – FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI

Istnieje też możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi Wygodne zwroty, w przypadku, której dołączanie formularza zwrotu nie jest już konieczne.

[BANER-WZ]

Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Zwracamy się z prośbą o ostrożne obchodzenie się z dostarczonymi rzeczami w celu uniknięcia ich zabrudzenia lub uszkodzenia oraz odsyłanie ich w miarę możliwości bez śladów użytkowania i w oryginalnych opakowaniach, za co będziemy Państwu bardzo wdzięczni.

3. Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży (np. otrzymania uszkodzonego lub wybrakowanego towaru) mają Państwo prawo złożyć reklamację z żądaniem wymiany lub naprawy towaru. Ponadto, w niektórych sytuacjach, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.

Reklamacje z opisem wad towaru prosimy składać drogą mailową, pod adres: sklep@minou.pl.

Po rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy naprawy lub wymiany towaru albo zwrócimy Państwu cenę towaru w całości lub w części.

W przypadku wymiany lub naprawy towaru, odbierzemy od Państwa towar objęty reklamacją.

W przypadku złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy, prosimy o odesłanie towaru pod następujący adres:

MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: sklep@minou.pl
Telefon: +48 690 120 096

Powiadom o dostępności