Dostawa / Zwroty / Reklamacje

1. Dostawa

Dostawa na terenie Polski zawsze gratis. W razie chęci wymiany towaru, koszt przesyłki pokrywa klient.

Koszt dostawy poza granicami Polski:

  1. W obrębie EU – Poczta Polska 57 zł, Kurier 70 zł
  2. Poza EU – Poczta Polska 62 zł, Kurier 170 zł

2. Zwrot

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

W przypadku chęci dokonania zwrotu, prosimy o wypełnienie i przesłanie drogą mailową formularza zwrotu lub o dołączenie go do przesyłki ze zwracanym towarem, którą należy przesłać pod adres:

MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: sklep@minou.pl
Telefon: +48 690 120 096

Załącznik nr 1 – FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI

Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Zwracamy się z prośbą o ostrożne obchodzenie się z dostarczonymi rzeczami w celu uniknięcia ich zabrudzenia lub uszkodzenia oraz odsyłanie ich w miarę możliwości bez śladów użytkowania i w oryginalnych opakowaniach, za co będziemy Państwu bardzo wdzięczni.

3. Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży (np. otrzymania uszkodzonego lub wybrakowanego towaru) mają Państwo prawo złożyć reklamację z żądaniem wymiany lub naprawy towaru. Ponadto, w niektórych sytuacjach, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.

Reklamacje z opisem wad towaru prosimy składać drogą mailową, pod adres: sklep@minou.pl.

Po rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy naprawy lub wymiany towaru albo zwrócimy Państwu cenę towaru w całości lub w części.

W przypadku wymiany lub naprawy towaru, odbierzemy od Państwa towar objęty reklamacją.

W przypadku złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy, prosimy o odesłanie towaru pod następujący adres:

MINOU Cashmere
ul. Poznańska 3 lok. 13
00-680 Warszawa
Email: sklep@minou.pl
Telefon: +48 690 120 096

Powiadom o dostępności